Söndag - 7 Oktober

Dagen har varit kall, kall, kall. Burr... fast det är riktigt mysigt när frosten lägger sig. Det blir så himla vackert ^^

Från väder till årets bästa tävling, Änglahoppet!

Torsdag 4/11
Warm Up - Lätt A ~ 100cm
Rev sista hindret, men hade kommit 2a om vi varit felfria. Nisse hoppade jättefint och skötte sig bra!

Fredag 5/11
Kval I Stora Rundan - Medelsvår B ~ 110cm
Rev 6an men jag är mycket nöjd med rundan, förutom att han var lite stark.

Lördag 6/11
Kval II Stora Rundan - Medelsvår B+5 ~ 115cm
Rev 4an, 5an, 7an och 10b. Jag är verkligen jättenöjd då han verkligen tog för sig och vågade hoppa av långt ifrån. Jag har ju lite problem med att jag oftast bromsar in honom i hindret så spånget blir knepigt ;) Men denna rundan jobbade vi verkligen tillsammans även om fyra bommar föll.

Söndag 7/11
Consulation - Lätt A+5 ~ 105cm
Vi kom egentligen till A final, men jag föredrar att hoppa höga hinder utomhus så stod över Medelsvår A:n. Valde därför Consulation och rundan kändes tipptopp (y
Nollade och VANN :D ♥

Det var så himla skönt att få avsluta tävlingen med en sådan klockren vinst



haha, fråga inte varför jag gör den knepiga minen x)



Vi bjuder massor :D

~ * ~

Jag älskar min ponny mer än allt annat ♥


Kommentarer
Postat av: linn

Grattis;) <3

2010-11-07 @ 21:35:31
Postat av: v e n d e l a & m a t i l d a§

ni är såå fina!<3

2010-11-08 @ 14:12:28
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/
Postat av: julia

Grattis!!;)

2010-11-11 @ 15:43:52
URL: http://julleduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0